Zwroty i Reklamacje

Gwarancja i reklamacje

  1. Wszystkie produkty dostępne w Electronet.pl są fabrycznie nowe i wolne od wad.

  2. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producentów - 12 miesięcy.

  3. Wszystkie produkty w zamówieniach wysyłanych przez Electronet.pl są sprawdzane pod względem: zgodności z zamówieniem, stanem fizycznym.

  4. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Klient może żądać naprawy, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy – to ostatnie tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny (termin „wada istotna” oznacza taką wadę, której wystąpienie uniemożliwia korzystanie z produktu zgodnie z jego przeznaczeniem), chyba że Electronet.pl niezwłocznie wymieni towar na nowy, pozbawiony wad lub naprawi wadliwy egzemplarz. Klient może żądać zwrotu pieniędzy za zakupiony produkt również, jeżeli przy pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi Electronet.pl nie wywiąże się ze swych obowiązków, bądź jest to druga lub kolejna reklamacja tego towaru, nawet jeśli dalsze reklamacje dotyczą innej wady towaru.

  5. Reklamowany i zwracany towar po wcześniejszym kontakcie z Electronet.pl należy przesłać wraz z wypełnionym “Formularzem reklamacyjnym” pod adres:
     

    Electronet.pl
    ul. Bażantowa 3
    35-212 Rzeszów
     

  6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od chwili ich wpłynięcia do Electronet.pl

  7. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, Electronet.pl zwróci  równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny produkt, o podobnych cechach i parametrach użytkowych.

  8. Electronet.pl nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.

  9. Gdy płatność dokonana została kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na tę samą kartę płatniczą klienta.

  10. Formularz reklamacyjny można pobrać tutaj

 

Zwroty zamówień

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia Produktu w posiadanie przez klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów.

  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w terminie i w sposób, o którym mowa poniżej. Jeżeli klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Electronet.pl przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

  3. Termin na zwrot wzajemnych świadczeń:

    • Electronet.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy sposób dostawy dostępny w Electronet.pl ). Electronet.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania Produktu lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania.

    • Klient ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt.

  4. Oświadczenia o odstąpieniu od umowy prosimy składać w formularzu zwrotu który należy przesłać na adres e-mail sklep@electronet.pl Do formularza należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub faktura VAT).

  5. Electronet.pl dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył klient opłacając zamówienie.

  6. W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej w terminie lub odmówienie jej przyjęcia nie powoduje wygaśnięcia umowy zawartej podczas składania zamówienia. Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z przesyłką zwrotną o czym zostanie poinformowany przez Electronet.pl

  7. Zwrot kosztów wynikających z odstąpienia od umowy wynoszą: cena zakupionego towaru wraz z najtańszą usługą transportu w sklepie.
  8. Formularz zwrotu można pobrać tutaj

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl